Ιστολόγιο

Παραλαβή ελέγχων 2016-2017
6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου | 13/6/2017

Σας ανακοινώνουμε ότι μπορείτε να προσέρχεστε για  παραλαβή ελέγχων επίδοσης των ... Περισσότερα...

Παρουσίαση στο 7ο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας
Agile Scrum | 3/5/2017

Το Σάββατο 29-4-17, παρουσιάσαμε στο πολιτιστικό κέντρο Ηρακλείου τα εξαγόμενα της δουλειάς ... Περισσότερα...

Ενημερωτικός Οδηγός: Μετά το Γυμνάσιο για το ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.
από το ΚΕ.ΣΥ.Π. | 30/4/2017

Μετά το Γυμνάσιο, Τί; Μπορείτε να κατεβάσετε σε μορφή pdf τον οδηγό για το σχολικό έτος ... Περισσότερα...

Περισσότερες αναρτήσεις...
Κατηγορίες
Αρχεία

Αριστεία 2016-2017:

Α τάξη

Β τάξη

Γ τάξη

Σκηνοθετώντας …τη διδασκαλία στο 6ο Γυμνάσιο

Μπορεί η παραδοσιακή διδασκαλία να πάρει άλλη μορφή; Μπορούν τα ίδια τα παιδιά να διδάξουν παίζοντας θέατρο; | 30/1/2013

 

Μπορεί η παραδοσιακή διδασκαλία να πάρει άλλη μορφή; Μπορούν τα ίδια τα παιδιά να διδάξουν παίζοντας θέατρο;

Την Τετάρτη 19/12/2012 και την Πέμπτη 20/12/12 τα παιδιά του 6ου Γυμνασίου (τμήματα Α5,Α6)απέδειξαν ότι το να διδάσκεις και να μαθαίνεις είναι και ευχάριστο και δημιουργικό.

Οι δύο διαφορετικές/καινοτόμες διδασκαλί-ες(στη Νεοελληνική Γλώσσα της Α´ Γυμνασίου ,4η ενότητα) έγιναν στο αμφιθέατρο του σχολείου, είχαν τριμερή δομή και ξεκίνησαν με θεατρικό δρώμενο. Την Τετάρτη το τμήμα Α5 παρουσίασε ένα θεατρικό με θέμα τη νευρογενή ανορεξία. Το κείμενο το είχαν διαμορφώσει τα παιδιά μέσα από κατευθυνόμενη αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο. Μέσα από τους ρόλους που υποδύθηκαν, αναδείχτηκαν τα σημαντικότερα στοιχεία αυτής της διατροφικής, κυριότατα ψυχολογικής διαταραχής. Ακολούθησε εισήγηση της διαιτολόγου/διατροφολόγου Μπέττυς  Φραγκιουδάκη-Σιαφάκα σχετικά με την υιοθέτηση σωστού διατροφικού προτύπου, αναδείχτηκε το θέμα της υπερφαγίας και της παιδικής παχυσαρκίας καθώς και η αξία της σωματικής άσκησης ως παράγοντα αντισταθμιστικού στην επιβαρυμένη σχολική καθημερινότητα των παιδιών.

Tέλος οι μαθητές μέσα από τις ερωτήσεις που απηύθυναν κατάφεραν να αντλήσουν αρκετές πληροφορίες, κυρίως ,όμως, να αντιληφθούν την αξία της ρεαλιστικής προσδοκίας σε θέματα απώλειας βάρους,  την επικινδυνότητα κάποιων συμπληρωμάτων διατροφής και τελικά να επαναπροσδιορίσουν τις διατροφικές τους επιλογές.

Την Πέμπτη 20/12/2012 παιδιά του τμήματος Α6 παρουσίασαν ένα σύντομο θεατρικό  με θέμα το κάπνισμα .Τα παιδιά ήταν χωρισμένα σε δύο ομάδες, αυτή των καπνιστών εφήβων και αυτή των μη καπνιστών. Η πρώτη ομάδα προσπάθησε να πείσει τη δεύτερη για το πόσο αναβαθμίζει την εικόνα ενός εφήβου το κάπνισμα εξασφαλίζοντας την αποδοχή του από την ομάδα των πιο « δημοφιλών» συμμαθητών του ενώ τα παιδιά που έπαιξαν ρόλους αντικαπνιστών αντέταξαν με χιούμορ τα δικά τους επιχειρήματα.

Ακολούθησε η εισήγηση της γιατρού Ω.Ρ.Λ. κ. Ρωξάνης Στρατουδάκη-Καρακώστα σχετικά με τις ολέθριες συνέπειες του καπνίσματος ειδικότερα στους εφήβους ,τον εθισμό, τη δυσκολία στη διακοπή του. Στη συνέχεια οι μαθητές απηύθυναν ερωτήσεις στη γιατρό σχετικά με την επίδραση των οπτικών παραστάσεων που προσλαμβάνουν μέσα στα σπίτια τους όταν καπνίζουν οι γονείς τους, τις συνέπειες του καπνίσματος σε αθλητές και πρωταθλητές, την επιβάρυνση από το παθητικό κάπνισμα κ.ά.

Η εμπειρία που αποκόμισαν τα παιδιά και από τις δύο σκηνοθετημένες «διδασκαλίες» ήταν μοναδική και βοήθησε στην υλοποίηση ποικίλων γνωστικών-συναισθηματικών και ψυχοκινητικών στόχων  προωθώντας ταυτόχρονα και τη μετα-γνώση.

Το 6ο Γυμνάσιο και ιδιαίτερα η κ. Άννα Σφακιανάκη-Σημαντηράκη, φιλόλογος, ευχαριστεί θερμά τις κ. Μπέττυ Φραγκιουδάκη-Σιαφάκα και Ρωξάνη Στρατουδάκη-Καρακώστα για την παρουσία τους στο σχολείο και τη διαφώτιση που παρείχαν στους μαθητές της Α´ Γυμνασίου μέσα από μια σχέση αμφίδρομης  επικοινωνίας


Κατηγορίες: Δράσεις