Ιστολόγιο

Παραλαβή ελέγχων 2016-2017
6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου | 13/6/2017

Σας ανακοινώνουμε ότι μπορείτε να προσέρχεστε για  παραλαβή ελέγχων επίδοσης των ... Περισσότερα...

Παρουσίαση στο 7ο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας
Agile Scrum | 3/5/2017

Το Σάββατο 29-4-17, παρουσιάσαμε στο πολιτιστικό κέντρο Ηρακλείου τα εξαγόμενα της δουλειάς ... Περισσότερα...

Ενημερωτικός Οδηγός: Μετά το Γυμνάσιο για το ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.
από το ΚΕ.ΣΥ.Π. | 30/4/2017

Μετά το Γυμνάσιο, Τί; Μπορείτε να κατεβάσετε σε μορφή pdf τον οδηγό για το σχολικό έτος ... Περισσότερα...

Περισσότερες αναρτήσεις...
Κατηγορίες
Αρχεία

Αριστεία 2016-2017:

Α τάξη

Β τάξη

Γ τάξη

LADDER OF INFERENCE- ΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΑΝΤΊΛΗΨΗΣ

Το μοντέλο «η σκάλα της συμπερασματικής ανάλυσης» (ή της αντίληψης), διατυπωμένο από τον καθηγητή του Harvard , Chris Argyris. | 31/5/2013

 

LADDER OF INFERENCE- ΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ

 

 

Το μοντέλο «η σκάλα της συμπερασματικής ανάλυσης» (ή της αντίληψης),  διατυπωμένο από τον καθηγητή του Harvard , Chris Argyris.

Από όλη  τη διαθέσιμη πληροφορία, από όλα τα δεδομένα που υπάρχουν γύρω μας, αυτά που  επιλέγουμε είναι αυτά που θέλουμε να παρατηρήσουμε. Εστιάζουμε και χρωματίζουμε, νοηματοδοτούμε  αυτά που επιλέγουμε με βάση τα προσωπικά μας βιώματα, τις προηγούμενες εμπειρίες μας και το κοινωνικό και πολιτισμικό πλαίσιο στο οποίο ζούμε.

Στη συνέχεια κάνουμε υποθέσεις που συνδέονται με αυτό που εντοπίσαμε. Με βάση αυτό καταλήγουμε σε συμπεράσματα  που οδηγούν σταδιακά σε πεποιθήσεις. Αυτό που δεχόμαστε είναι τελικά αυτό που επιβεβαιώνει τις πεποιθήσεις μας.

Τέλος , με βάση τις ήδη διαμορφωμένες πεποιθήσεις μας οδηγούμαστε σε πράξεις.(Τελικά αυτά που υπερασπιζόμαστε με πάθος σχετίζονται με τις ήδη διαμορφωμένες πεποιθήσεις μας- μια απλουστευτική και παιδαριώδης θέαση της πραγματικότητας).

                                            

 ΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ

         

7 ΠΡΑΞΕΙΣ
6 ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ
5 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
4 ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
3 ΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
2 ΕΠΙΛΟΓΗ
1 ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

        

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=K9nFhs5W8o8

Πόσο εύκολο είναι να έχουμε συνολική θέαση της πραγματικότητας;Test your awareness…

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Ahg6qcgoay4

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=27XAhBu4XjE

Αρχικά, βλέποντας κάποιος  το νεαρό και το σταματημένο αυτοκίνητο θεωρεί ότι ο νεαρός παρακολουθείται από κάποιους -ίσως αστυνομικούς- για κάποια παραβατική του συμπεριφορά.Στη συνέχεια, όταν ο νεαρός άντρας πλησιάζει τον καλοντυμένο κύριο με τον χαρτοφύλακα,ο θεατής φαντάζεται ότι έχει σκοπό να του κλέψει το χαρτοφύλακα.Μόνο όταν δει κάποιος όλο το video καταλαβαίνει το στόχο του νεαρού.Όλα σχετίζονται με την οπτική μας γωνία.  Μόνο όταν έχεις τη συνολική θέαση της πραγματικότητας μπορείς να καταλήξεις σε συμπεράσματα……

υπεύθυνη ανάρτησης: Άννα Σφακιανάκη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Κατηγορίες: Εκπαιδευτικοί