Ιστολόγιο

Παραλαβή ελέγχων 2016-2017
6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου | 13/6/2017

Σας ανακοινώνουμε ότι μπορείτε να προσέρχεστε για  παραλαβή ελέγχων επίδοσης των ... Περισσότερα...

Παρουσίαση στο 7ο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας
Agile Scrum | 3/5/2017

Το Σάββατο 29-4-17, παρουσιάσαμε στο πολιτιστικό κέντρο Ηρακλείου τα εξαγόμενα της δουλειάς ... Περισσότερα...

Ενημερωτικός Οδηγός: Μετά το Γυμνάσιο για το ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ.
από το ΚΕ.ΣΥ.Π. | 30/4/2017

Μετά το Γυμνάσιο, Τί; Μπορείτε να κατεβάσετε σε μορφή pdf τον οδηγό για το σχολικό έτος ... Περισσότερα...

Περισσότερες αναρτήσεις...
Κατηγορίες
Αρχεία

Αριστεία 2016-2017:

Α τάξη

Β τάξη

Γ τάξη

Chain Reaction

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης | 5/2/2015

https://www.youtube.com/watch?v=AHNbqGJqEuA&spfreload=10

Ένα βίντεο με φωτογραφίες από την επίσκεψη των μαθητών του 6ου Γυμνασίου, που συμμετέχουν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Chain Reaction, στο τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης, στις 27-1-2015. (υπεύθυνοι καθηγητές: Τερζάκης Στέλιος και Λαγουδάκη Ευαγγελία)

Tο Πρόγραμμα Chain Reaction είναι ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχουν πανεπιστήμια από 12 χώρες μεταξύ των οποίων και το Εργαστήριο Αναλυτικής Χημείας, του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης (ΠΚ) με Υπεύθυνο τον καθηγητή Αναλυτικής Χημείας Νίκο Χανιωτάκη. Η διάρκεια του προγράμματος είναι τρία έτη (έναρξη 1/6/2013) και συντονιστής είναι το Centre for Science Education, Sheffield Hallam University στη Μ. Βρετανία.

Φέτος το 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης είναι ένα από τα 5 σχολεία Πανελληνίως που επιλέχθηκαν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα αυτό, μετά από σχετική αίτηση των καθηγητών Χημείας Τερζάκη Στέλιου και Λαγουδάκη Ευαγγελίας.

Σκοπός του προγράμματος είναι η διάδοση της μεθόδου της διερευνητικής μάθησης (Inquiry Based Science Education, IBSE) και η εφαρμογή της στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση των χωρών που συμμετέχουν. Το πρόγραμμα παρέχει εκπαιδευτικό υλικό σχετικό με τις φυσικές επιστήμες για την πραγματοποίηση ερευνητικών εργασιών σε ομάδες (projects).

Η υλοποίηση του προγράμματος αναμένεται να οδηγήσει στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και των πρακτικών δεξιοτήτων των μαθητών που συμμετέχουν. Η επαφή τους με ένα νέο τρόπο διδασκαλίας των φυσικών επιστημών βασισμένο στην πρακτική της διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης θα έχει ως αποτέλεσμα να τονωθεί το ενδιαφέρον των μαθητών και να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας των φυσικών επιστημών στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η ενεργός συμμετοχή των μαθητών στις μαθησιακές διαδικασίες φιλοδοξεί να δώσει κίνητρα για ομαδο-συνεργατικές πρακτικές μέσα και έξω από την τάξη και να αναδείξει τις ατομικές δεξιότητες κάθε μαθητή αλλά και να ενισχύσει τη συνεργασία με τους συμμαθητές, τους καθηγητές και άλλους επιστήμονες.

Η επίσκεψη των μαθητών μας στους χώρους του Πανεπιστημίου Κρήτης, στις 27-1-2015 έγινε, μεταξύ των άλλων και για να πραγματοποιήσουν πειράματα χημείας. Ευχαριστούμε θερμά την ερευνήτρια Μαρία Φουσκάκη για την οργάνωση της επίσκεψης μας αλλά και τη διεξαγωγή των πειραμάτων, τον καθηγητή Αναλυτικής Χημείας κύριο Νικόλαο Χανιωτάκη για το χρήσιμο μάθημα Χημείας που δίδαξε στους μαθητές μας, τους ερευνητές των εργαστηρίων Οργανικής Χημείας που μας φιλοξένησαν και μας ξενάγησαν στα εργαστήριά τους, καθώς και τους υπευθύνους της βιβλιοθήκης του Παν/μίου Κρήτης για την αναλυτική ξενάγηση που μας έκαναν.

Οι μαθητές είχαν επίσης επισκεπτεί μεταπτυχιακά εργαστήρια στο Πολυτεχνείο Κρήτης, στα Χανιά, , στις 18-12-2014. Συγκεκριμένα οι μαθητές μας φιλοξενήθηκαν σε εργαστήρια των σχολών: Μηχανικών Ορυκτών Πόρων και Μηχανικών Περιβάλλοντος.